På spaning dag 2!

Först tänkte vi ner på ett välkänt ställe
men halvvägs in i skogen var det stopp, vägen avspärrad av mindre omtyckt bondjävel med hjälp av 2 st rundbalar.
Jaja onödigt att reta upp honom genom att flytta skiten så kändes det bättre att bara åka vidare istället för att gräma sig mer över det.
(men jag hoppas att han får punka på traktorhelvetet!)

Vidare på annan ort och där fick
Elias 2 små rackare som fick gå tillbaka,
jag tappade en och vi hade ett par småhugg och nafs.

Var ju tvungen att testa mina egengjorda drag,
fick dock inget på dom denna gång men dom går riktigt fint i vattnet.
Just ja, vattentemp pendlade mellan 4-5 grada celsius!








// JOHN

Kommentarer
Postat av: johan

det var jag som ställde dom där:)så man kan fiska i lungt på lördag:)

2011-04-13 @ 20:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0