Vart är Öringen?

Nicklas, Elias och jag har varit ute med båt och försökt oss på att landa någon
fin blänkare dock utan resultat!
Vi har varit runt på en del riktigt heta platser på den västra sidan men inte haft någon kontakt alls, vattentemperaturen på Fredagen låg på ca: 3.5°C medans Lördagen låg runt 4°C.

Under både Fredagen och Lördagen har vi sett en hel del fiskare inne längs kusten, hoppas turen varit på deras sida för vi hade den inte iallafall!
Kvällen närmade sig och vi gasade ut en bit och fiskade lite Torsk istället!
Ett par av den lite grövre kalibern var huggvilliga.
Några runt 3 kg och en som kom upp på 3,6 kg.
Mycket roligt fiske.
Alla små och romfyllda fick ju naturligtvis gå tillbaka, bara ett par matfiskar behölls,
och då har ju då dagens lunch naturligtvis varit Panerad och stekt Torsk med Potatis och Remouladsås!
Imorgon är jag sugen på Havsöring!
Ska dra ett par kasst innan jag börjar jobba vid 12,00.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Fan vad ille ser missnöjd ut på översta bilden samtidigt som niklas bara njuter.

Snygg fångst john hur stor var den??

2009-03-29 @ 20:37:14
Postat av: John

Hehe Jag tror att det är för att han har solen i ögonen bara!

Den vägde 3,6 kg!

2009-03-29 @ 20:48:24
URL: http://johnsfiske.blogg.se/
Postat av: johan på golfen

lycka till på lördag moha....



2009-04-16 @ 20:34:14
Postat av: John

skitfiske på dig med!

2009-04-17 @ 17:38:56
URL: http://johnsfiske.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0