En liten pigg rackare!

469448-3
Dagen började 06.00 med att kliva upp ur sängen och bege sig in i bilen och sladda iväg till gothem där jag åt frukost med mor & far.
07.30 på plats på en fin liten udde där vinden låg på ganska hårt på ena sidan och lite lugnare på den andra! 3e kastet landades denna blanka pigga rackare av den mindre kalibern.
Fiskade av udden och begav mig vidare till nästa ställe,
tji fick jag!
Fisktomt!
Nästa ställe ett par fina bitar uppe vid ytan men dom ville inte ta draget, fiskade av en bra bit innan jag fick en liten rackare som tog draget bara 1 meter ifrån mig! Tyvärr så tappades denna!.
Efter det var det ett par hugg men inget mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0