Helgen!


Vädret har ju varit perfekt så det grämer en lite att man inte varit ute och fiskat.
Hoppas rullen kommer hem nästa vecka!
Men iallafall så skrev jag för någon vecka sedan om när jag och Albin var inne på tatueringsstudion och nu har jag hittat en bild på honom när han ligger och genomgår lite manlig smärta!
469448-33
Och nu efter ca 1 vecka så ser den ut såhär!
469448-31
Den tatueringen han valde har prytt min vägg inramad i tavla ganska länge och det känns otroligt kul att det var just den han ville ha, Nu har Marilyn Manson tagit över platsen på väggen och tribalen har ju fått en ny plats att glänsa på!
Tavlor var det ja, vi har inte gjort någon ny tavla men jag tänkte lägga upp nån bild på dom gamla vi har kämpat med ganska många timar!
469448-32
Ovan har vi den legendariska Slash från Guns and Roses med sin Dubbelhalsade gitarr! En bild som vi har gjort helt själva!
469448-30
Tv på bilden har vi Ozzy som har fått dela väggen med Billy Corgan
sångare i Smashing Pumpkins!
Dom här 2 tavlorna är en kopia av en redan färdig tavla som vi sett på internet!
Men nu vet dom som har skrattat när dom frågat vad vi gjorde i helgen
och fått svaret: vi har gjort en tavla!
Ni måste ju hålla med om att dom är riktigt snygga!
Hemma på min vägg har vi mr Mick Jagger (stones) och Marilyn Manson samt en glassgubbe!

Over and out. / John


Kommentarer
Postat av: Mamma Carlsson

Länge sen du skrev - får fisken vara ifred numera?

2009-09-18 @ 11:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0